Amazing Counters

Saturday, July 10, 2010

menghitung hari

ari ni bpe ari blan eyh??10hb julai...hmm.lg 3hri je sblm si 'dia' pergi meninggalkn aku..aku thu dye pergi sne...bknnya xblik sni da...tp ntah la..aku xpernah hdup berjauhan gan dye...
sape dye2??
WAN HANA HAIKA BINTI WAN ZAHARI
dye smbung blaja kt kolej komuniti pasir salak,perak..
kos pelancongan dan pengembaraan..
cm best je an kos 2?hm.aku pn smbung blaja jgk...pn same sperti dye kt kolej komuniti..
tp aku nya tmpt dkat je..
kat saujana impian..
kos teknologi maklumat..
hti aku da xtnang skrg ni..jauh sgt dye nk g blaja...ak thu dye g sne sbb nk blaja..tp ntah la...ak risau + sedih skrg ni..aku xpernah mengalami keadaan cm ni..berjauhan gan org yg pling bermakna dlm hdup ak..hm.tp nk wt cm ne an..aku kne la think positif...ak hrap dye xkn lpekn aku..
sbb sesaat pn ak xpernah lpekn dye...hm.2 jela stakat ni..
salam ;(

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers